BUGARSKA ZIMA 2018

BANSKO

FIRST MINUTE!!!

HOTEL EVELINA PALACE 4*

 

EVELINA PALACE 4*  Nalazi se na  na oko 1,5 km od početne stanice gondole, u blizini centra mesta. Raspolaže restoranom, lobby barom, zatvorenim bazenom, spa centrom, sefovima na recepciji (dodatno se plaća), wi-fi na recepciji, skijašnicom i parkingom. Sobe su dvokrevetne ili dvokrevetne sa jednim pomocnim lezajem, sa TWC-om, TV-om, telefonom, balkonom, mini barom i fenom. Studiji  su dvokrevetni ili dvokrevetni sa jednim ili dva  pomoćna ležaja (sofa na razvlačenje) za minimum dve punoplatežnene osobe a maksimum dve odrasle osobe i dvoje dece uzrasta do 13,99 godina ili 3 odrasle osobe,  sa TWC-om, TV-om, telefonom, balkonom, mini barom i fenom. Usluga: Noćenje sa doručkom (doručak- švedski sto/samoposluživanje) ili polupansion  (doručak – švedski sto /samoposluživanje i večera – švedski sto /samoposluživanje ili meni). Do gondole je obezbeđen transfer shuttle busom koji je uključen u cenu. U cenu je uključeno korišćenje bazena, fitnessa, saune i wi-fi na recepciji . www.evelinapalace.eu/en  Obavezna doplata za svečanu Novogodišnju večeru : Odrasli – 70 € , Deca od 4 do 14 godina – 35 €.  

 

 

USLOVI PLAĆANJA: Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu poslovne banke BANKE INTESA za efektivu, na dan uplate.

NAČIN PLAĆANJA: (Osim za hotele koji su navedeni u dodatku NAČIN PLAĆANJA FIRST MINUTE PROGRAMA, na koje se odnose isključivo uslovi iz tog dodatka)., ili 40% cene aranžmana  po osobi prilikom rezervacije, a preostali iznos do pune cene aranžmana gotovinski, platnim karticama najkasnije do 21 dan pre početka aranžmana ili preostali iznos do pune cene aranžmana u 3 jednake mesečne rate bez kamate – čekovima građana koji se deponiju prilikom rezervacije, ili kompletan iznos kreditima kod poslovnih banaka, a na osnovu profakture koja mora biti realizovana u roku od 7 dana od dana izdavanja, a najkasnije 21 dan pre početka aranžmana. U slučaju značajnih poremećaja na monetarnom tržištu, cena aranžmana podležna je promeni.

**NAČIN PLAĆANJA FIRST MINUTE PROGRAMA**

Za hotele iz programa FIRST MINUTE navedeni procentualni iznos cene aranžmana mora se izmiriti do predviđenog datuma, u suprotnom prijava se automatski smatra otkazanom i podleže troškovima otkaza, a nova se radi po redovanom programu sa zaduženjem i uslovima prema važećem cenovniku.

NAČIN PLAĆANJA FIRST MINUTE PROGRAMA, KOJI PRATI VAŽEĆI CENOVNIK ČINI SASTAVNI DEO PROGRAMA PUTOVANJA.

40% po osobi prilikom rezervacije, preostali iznos do navedenog procentualnog iznosa aranžmana do predviđenog datuma kako sledi :

Obavezna uplata do 01.12.2017.

Uplata 100% od ukupne cene aranžmana za hotel: ANELI

Program putovanja: 1. dan – smeštaj u hotel u vreme određeno po hotelskim pravilima. Noćenje. 2. dan – 7.dan – boravak u hotelu na bazi izabrane usluge. Noćenje. 8. dan  – napuštanje hotela do vremena određenog po hotelskim pravilima.

ARANŽMAN OBUHVATA: boravak od 8 dana / 7 noćenja/ sa uslugom po izboru, u dvokrevetnim ili dvokrevetnim sobama sa jednim ili dva pomoća ležaja (u objektima koji to dozvoljavaju), studijima i apartmanima, boravišnu taksu , uslugu asistencije lokalnog predstavnika agencije inopartnera (na engleskom jeziku) za vreme boravka, troškove organizacije putovanja.

ARANŽMAN NE OBUHVATA: Vanlinijski prevoz autobusom, ski usluge, međunarodno putno osiguranje, individualne troškove, usluge koje nisu predviđene programom i druge ne pomenute troškove .

Izvršilac usluga i pomoći turistima u mestu odredišta je inopartner BON-TOUR Ltd 109 A Tsar Osvoboditel blv,Varna, 9000, Bulgaria.

POPUSTI ZA DECU U HOTELIMA- se primenjuju u pratnji dve punoplatežne osobe u istoj sobi i navedeni su u  tabeli programa putovanja. U nekim hotelima postoji mogućnost određenog popusta za dete koji se primenjuje u pratnji jedne punoplatežne osobe u sobi i radi se isključivo na upit!

NAPOMENA: Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman  obavezno je navesti datum rođenja deteta koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.

Doplata za jednokrevetnu (1/1) sobu u većini hotela iznosi od 50-90 % od ukupne cene aranžmana i radi se isključivo na upit!!!

Treća osoba se može smestiti u dvokrevetnu sobu sa pomoćnim ležajem u svim hotelima u kojima je za istu naznačena cena.

VAŽNA NAPOMENA: Hotelski smestaj se radi isključivo na upit, sa odgovorom u roku od oko 2-3 radna dana od dana rezervacije (ne računajući subotu i nedelju).

Promena datuma putovanja, promena hotela, promena broja korisnika ili imena korisnika u okviru ugovorene smeštajne jedinice (odustanka, dodavanja ili zamene nekog od putnika sa ugovora) kao i tipa smeštajne jedinice smatra se otkazom putovanja i podleže troškovima otkaza i obavezna je korekcija postojećeg ugovora a shodno tome i cene aranžmana po trenutno važećem cenovniku.

Kod hotela gde je obavezna doplata za svečanu Božićnu večeru (u smeni od 23.12. – 30.12.) i svečanu Novogodišnju večeru (u smeni od 30.12. – 06.01.) doplata se vrši u agenciji najkasnije uz isplatu pune cene aranžmana, u dinarskoj protivvrednost.  

U slučaju ranijeg napuštanja  smeštaja ne postoji mogućnost bilo kakve refundacije, a prema pravilima hotela!

 POŠTOVANI PUTNICI OBAVEŠTAVAMO VAS, DA SHODNO UGOVORENIM OBAVEZAMA  PLAĆANJA KOJA SE PRIMENJUJU ZA RANI BOOKING PRIMLJENA NOVČANA SREDSTVA NA IME REZERVACIJE  U ODREĐENOM PROCENTU, A KAKO JE NAVEDENO U NAČINU PLAĆANJA IZ PROGRAMA PUTOVANJA, PROSLEĐUJU SE INO PARTNERU BEZ ODLAGANJA  U  PREDVIĐENIM  ROKOVIMA. OTKAZ REZERVACIJE PO FIRIST MINUTE PROGRAMU PODLEŽE TROŠKOVIMA OTKAZA U IZNOSU OD 100% OD CENE ARANŽMANA BEZ OBZIRA NA DATUM OTKAZA, A PREMA UGOVOROM PREDVIDJENIM USLOVIMA HOTELA.

FIRST i LAST MINUTE ponude – Organizator putovanja koristi pravo da putem FIRST ILI LAST MINUTE ponude prodaje  svoje slobodne kapacitete po cenama koje su niže ili drugačije od onih u cenovniku koji je važio prilikom rezervacije. Putnici koji su uplatile aranžman  po cenama objavljenim u cenovniku u momentu rezervacije, ne ostvaruju pravo za nadoknadu na ime razlike u ceni.

NAPOMENE: Putnici mogu da se odluče za vrstu usluge (noćenje, noćenje sa doručkom, polupansion ili All inclusive) samo prilikom rezervacije aranžmana. Programom predviđene usluge (noćenje, noćenje sa doručkom, polupansion ili All inclusive) se pružaju od trenutka ulaska putnika u hotel, do trenutka napuštanja hotela(sobe), a prema hotelskim pravilima. U sobe se ulazi prvog dana boravka od 15.00 časova, a sobe se napuštaju poslednjeg dana boravka do 10.00 časova. Svako korišćenje sobe i usluga u hotelu poslednjeg dana aranžmana nakon 10.00h iziskuje dodatna plaćanja, koja se vrše direktno na recepciji hotela. Hoteli u Bugarskoj su kategorisani po odluci lokalnih nadležnih organa. Samo opisi usluga sadržani u programima putovanja su merodavni, a ne i opis usluga u katalozima – publikacijama ili na web sajtovima neposrednih pružaoca usluga, kao npr. hotela i dr. koji nisu obuhvaćeni datim programom. Oznaka kategorije hotela u programu je zvanična, i važeća na dan zaključenja ugovora izmedju organizatora putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate ne mogu biti relevantne. Cena hotela pretežno zavisi od kvaliteta i lokacije. Kvantitet  i izbor hrane, zavisi od kategorije hotela. Molimo da uzmete u obzir da postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela ne bude u funkciji usled objektivnih okolnosti na sta organizator ne može imati uticaja. U hotelima koji uslugu ishrane pružaju po principu švedskog stola/ samoposluživanja postoji mogućnost da se, usled  nedovoljnog broja gostiju, u nekim periodima, servira meni umesto švedskog stola. Pomoćni ležaj u gotovo svim hotelima u Bugarskoj je sklopivog tipa drvene ili metalne konstrukcije ili fotelja na rasklapanje manjih dimenzija, što može bitno pogoršati uslove smeštaja. All inclusive koncepti su isključivo informativnog karaktera, prosleđeni organizatoru putovanja od strane hotela i shodno tome hotel zadržava pravo izmene pojedinih stavki na šta organizator putovanja ne može imati uticaja. Vreme rada klima uredjaja, razlikuje se u zavisnosti od  hotela i ne podrazumeva 24 sata neprekidnog trajanja. U hotelima se peškiri menjaju jedan do dva puta u toku smene. U Bugarskoj je praksa da se hleb konzumira više u obliku tosta nego u svežem obliku. VAŽNO : Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotele! Obaveštenje o lokalnom predstavniku ili lokalnoj agenciji koji pružaju uslugu asistencije i od kojih se po potrebi može zatražiti pomoć, broju telefona za hitne slučajeve i drugi podaci, biće dostavljeni putnicima u skladu sa zakonom najkasnije pre otpočinjanja turističkog putovanja. Upozoravaju se putnici da zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja, ne postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnom prelazu radi regulisanja povraćaja sredstava po osnovu TAX FREE, pa Vas molimo da to imate u vidu. Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koju prolaze. Pasoši državljana Republike Srbije koji putuju u zemlje EU moraju imati rok važenja minimum 180 dana (6 meseci) od dana ulaska na teritoriju EU. Molimo putnike da vode računa o važnosti putnih isprava, naročito dečijih. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju i kroz koju prolaze. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU. U slučaju štrajka, blokade na putevima i drugih nepredviđenih okolnosti na koje organizator putovanja ne može uticati, organizator zadržava pravo promene rute putovanja kao i izmene redosleda sadržaja u programu. Obaveštavaju se putnici da,  s`obzirom na postojeću situaciju uzrokovanu kretanjem velikog broja migranata i vanrednim nepredvidivim okolnostima na pojedinim graničnim prelazima, granični prelaz ili pak zemlja tranzita može biti promenjen, u odnosu na ono što je navedeno u programu putovanja. U zavisnosti od trenutne situacije, i radi potpune i bezbedne realizacije programa, sa tim u vezi  molimo da putnici imaju razumevanja i za eventualna kašnjenja, na koja organizator putovanja u datoj situaciji, nije u mogućnosti da utiče. Poštovani putnici, želimo da Vas upozorimo da usled svetske ekonomske krize može doći do opadanja kvaliteta i servisa hotelskih usluga, na svim destinacijama, na šta Argus Tours ne može imati uticaja.

 UPOZORENJE: Mole se putnici da vode računa o svojim putnim ispravama, novcu i stvarima kako na polasku, tako i u toku trajanja aranžmana i boravka na destinaciji. Organizator putovanja ne može snositi odgovornost u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađe, tuče…) već je to u isključivoj nadležnosti lokalnih policijskih organa, kojima se u ovom slučaju treba odmah obratiti. U slučaju eventualne štete koju putnik učini u smeštajnoj jedinici, objektu ili prevoznom sredstvu dužan je troškove prouzrokovane istom nadoknaditi lično na licu mesta. Organizator putovanja ne garantuje spratnost, pogled, broj smeštajne jedinice, sedište u autobusu, ukoliko to nije predvidjeno cenovnikom kao mogućnost doplate. Sve vrste usluga, specifičnog obima, kvaliteta, karakteristika i namene  koje nisu predvidjene programom putovanja, a za koje je putnik zainteresovan, putnik je u obavezi posebno pismeno ugovoriti sa organizatorom, pre putovanja, ukoliko je organizator u mogućnosti da obezbedi realizaciju takvih posebnih usluga. Ukoliko izmedju putnika i organizatora nisu posebno pismeno ugovorene usluge drugačijeg obima, kvaliteta, karakteristika i namene, iste ne mogu biti opravdano očekivane i zahtevane.

U slučaju promena cena: goriva, putarina, parkinga, tunela, trajekta, vinjeta-putna taksa i cena dobijenih od strane hotelijera, u odnosu na dan izlaska programa – cena aranžmana je podložna promeni i pre isteka datuma važenja cenovnika.

 

 

 

 

 

Our Reader Score
[Total: 5 Average: 3.6]